انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

معلم

اسم شاعرش رو نمی دونم ولی خیلی جالبه


سخت آشفته و غمگین بودم

 به خودم می گفتم:

بچه ها تنبل و بد اخلاقند

دست کم میگیرند

درس ومشق خود را...

ادامه مطلب ...

یادمان باشد.......

یادمان باشد که:


همیشه ذره ای حقیقت پشت هر " فقط یه شوخی بود"

کمی کنجکاوی پشت " همینطوری پرسیدم"

قدری احساسات پشت " به من چه اصلا"

مقداری خرد پشت " چه میدونم"

و اندکی درد پشت " اشکال نداره"

وجود دارد
.

خر من از کره گی دم نداشت

مردی خری دید به گل در نشسته و صاحب خر از  

بیرون کشیدن آن درمانده. مساعدت  را
( برای
  
کمک کردن ) دست در دُم خر زده، قُوَت  
کرد( زور زد). دُم از جای کنده آمد. فغان از  
صاحب خر برخاست که تاوان بده
ادامه مطلب ...

چند پند از خورخه لوییس

- همیشه حرفی را بزن که بتوانی بنویسی، چیزی را بنویس که بتوانی امضایش کنی و چیزی را امضا کن که بتوانی پایش بایستی.

- آنانکه تجربه‌های گذشته را به خاطر نمی‌آورند محکوم به تکرار اشتباهند.

- وقتی به چیزی می‌رسی بنگر که در ازای آن از چه گذشته‌ای

ادامه مطلب ...