انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

24اشتباه رانندگی در ایران!

24اشتباه رانندگی در ایران!


چندی پیش یک آزمایش در مجله auto crose انگلستان انجام شد و نشاد داد اگر یک اتومبیل در اتوبان کولرش روی درجه یک فن روشن باشد مصرف سوختش از خودرویی که شیشه راننده آن 40 درصد باز است کمتر است.

دانستن برخی اشتباهات در رانندگی که احتمال دارد خسارات سنگینی را به بار آورد خالی از لطف نیست به خصوص که شاید بتوان گفت 70 درصد این اشتباهات به صورت عادتی ناپسند برای ما ایرانیها درآمده است.

ادامه مطلب ...

شعری از خیام

شعری از خیام

 

بگذار قلم را به غزل بسپارم

شاید گره ای باز شود از کــــارم

پرسید: مگر تو هم غزل می گویی؟

گفتم: پـَـَـ نــه پـَـَــــ ! فقط رباعـــی دارم

اعترافات تکان دهنده یک فرد



اعتراف میکنم بچه که بودم همیشه دلم میخواس یه جوری داداش کوچیکمو سر به نیس کنم! رفتم بقالی مرگ موش بگیرم آقاهه که میدونس چه فسقل مشنگیم بجاش آرد بهم داد منم ریختم تو قابلمه نهار! سر سفره وقتی همه شروع کردن به خوردن یهو گریه‌ام گرفت! با چشای خیس تا ته غذامو خوردم ک همه با هم بمیریم!!!!!!!


اعتراف میکنم تا سنه 13-12 سالگی تحت تاثیر حرفای مادربزرگم که خیلی تو قید و بند حجاب بود با روسری می‌شستم جلوی تلویزیون مخصوصا از ایرج طهماسب خیلی خجالت میکشیدم. زیاد میخندید فکر میکردم بهم نظر داره!!

ادامه مطلب ...

30نکته خواندنی

30  نکته جالب که باید بدانیم


داوینچی همزمان با یک دست می نوشت و با یک دست نقاشی می کرد

هیتلر از مکان های بسته وحشت داشت

ادامه مطلب ...