انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

انتهای شب

باکس سرگرمی ایرانیان

پس نه پس....



!
رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛ میگه: میخوای ببریشون؟ پــ نه پـــ اومدم کتابا رو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا

 

 پ ن پ - ورژن جدید



!
رفتم از قسمت قفسه باز کتابخونه 2 تا کتاب برداشتم آوردم گذاشتم جلوی مسئولش که وارد حسابم کنه؛ میگه: میخوای ببریشون؟ پــ نه پـــ اومدم کتابا رو بهت توصیه کنم بخونی، میانگین ساعت مطالعه تو مملکت بره بالا
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 .رفیقم میگه اگه با گوشی برم تو اینترنت از شارژم کم میشه؟ پـــ نه پـــ از ذخیره ارزی کشورهای عضو اپک کم میشه
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!
داریم 10 نفری بازی شبکه ای میکنیم اومده میگه جدی حال میده؟ میگم پــ نه پــ اسکولیم! عذاب داره اما میخوایم تهذیب نفس کنیم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!رفتم آزمایش ادرار. یارو میگه ادراره؟ میگم: پـــ نه پـــــ سکنجبین برو کاهو بیار بزنیم توش بخوریم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!رفتم مغازه میگم آقا مرگ موش میخوام، میگه برای موش های خونتون میخواین، پ نه پ میخوایم بریزیم تو خورشتمون خوش رنگ شه
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!!!سوار تاکسی شدم. یارو صدای ضبطشو تا ته زیاد کرده بود. میگم میشه صدای ضبطتونو کم کنید؟ میگه اذییتتون میکنه؟! پـــــــ نه پــــــــ گفتم کم کنی این یه تیکشو من بخونم ببینی صدای کدوممون بهتره
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!!به یارو راننده میگم: آقا اگه میشه یکم سریعتر. الان هواپیما میپره... میگه: بسلامتی مسافرین؟... پــ نه پـــ... فندک هواپیما دیشب دستم جامونده، میرم بدم به رانندش
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!دم دستشویی عمومی واستادم تا نفر قبلی بیاد بیرون، اومده بیرون، میبینه دارم پیچ و تاب میخورم میگه دستشویی داری؟؟ میگم پـــ نه پـــ ، دارم با صدای موزیکی که نواختی تمرین رقص عربی میکنم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!رفتیم رستوران، میگم 2 تا جوجه لطفا، میگه جوجه کباب؟ پـــ نه پــــــ ازین جوجه رنگیا، یه قرمز بدین یه سبز
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!
رفتم دکتر میگم: دو روزه بدنم خیلی درد میکنه! بعد از 10 دقیقه معاینه میگه: میخوای واست دارو بنویسم؟! پـــ نه پــــــ میخوای واسم دعا کن تا خوب بشم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!حدود 3 صبح بود رفتم سر یخچال تنگ آب رو برداشتم آب بخورم، دوستم بلند شده میگه می خوای آب بخوری؟ گفتم پـــ نه پــــــ ، تو خواب یادم افتاد به گلا آب ندادم می خوام بهشون آب بدم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!با گل رفتم بیمارستان، نگهبان میگه گل برای مریضتون آوردین، گفتم پ نه پ اومدم خواستگاری تو با این سیبیلات
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!دارم تو حیاطمون موتورمو تعمیر میکنم به مامانم میگم دستمال بیخودی داری؟ میگه میخوای موتورتو تمیز کنی؟ پـــ نــه پــــــ میخوام هل هله کنان برم تو کوچه کردی برقصم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!رفتم واسه استخدام, یارو میگه اومدی واسه استخدام؟ پ نه پ اومدم ببینم کی استخدام می شه ازش شیرینی بگیرم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!!!!میگم بابا... تصمیمم رو گرفتم... می خوام زن بگیرم... میگه میشناسیش؟ میگم آره. میگه مجرده؟پـــ نــه پــــــ منتظرم شوهرش رضایت نامشو امضا کنه بریم خواستگاری
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!دستمو بلند کردم از استاد سوال کنم. میگه شما سوال داری؟ پـــ نــه پــــــ خواستم خطوط کف دستمو بهت نشون بدم فالمو بگیری
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

!رفتم پیژامه از کمد برداشتم پوشیدم بابام میگه از تو کمد برداشتی؟ پـــــ نه پـــــــ گذاشته بودم تو یخچال، تابستونیه پیژامه تگری بپوشم خنک شم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

یه روز با جعبه خیلی بزرک رفتم اداره پُست، کًذاشتم رو ترازو جعبه رو کارمنده اومده میکًه می خوای پُست کنُی؟
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
!!
کًفتم : پـَـَـ نــه پـَـَــــ اومدم وزنش کنم ببینم اکًر اضافه وزن داره شبها بهش شام ندم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به دختره میگم خیلی ازت خوشم اومده به مامانم میخوام بگم زنگ بزنه به مامانت میگه واسه خواستگاری؟
پـَـَـ نــه پـَـَــــ واسه تجدید میثاق
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
داره مسابقه رقص نشون میده؛ اومده می پرسه :"ماهواره است؟"
پَــ نه پَــ ؛ شبکه اول سیمای جـمـهـوری اسلـامـیـه اینم قسمتی از تیتراژ سریال مختارِ با همکاری خردادیان
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
مریض اومده بعد از اینکه 2 ساعت معاینش کردمو شرح حال گرفتم میگم دفترچتو بده میگه میخوای دارو بنویسی برام؟پـَـَـ نــه پـَـَــــ .
میخوام یه خاطره برات بنویسم هر وقت دیدیش یادم بیوفتی

 -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

به مامانم میگم ناخن گیر کجاست؟ میگه میخوای ناخناتو بگیری؟ پـَـَـ نــه پـَـَــــ میخوام ببینم اگه اونجایی که هست معذبه جاشو عوض کنم
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
زنگ زدم اتش نشانی میگم مار اومده تو خونه اومده میگه نکشتینش پ نه پ کشتمش گفتم بیای جنازشو تشیع کنید
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
سر امتحان برگه تقلبم و در اوردم دارم مینویسم مراقبه دیده میگه تقلبه؟؟

میگم پ نه پ دعای ابوحمزه ثمالی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به خواهرم میگم بابا این بچت چرا اینقدر از معدش صدا میده بیرون؟؟؟میگه یعنی از بچه منه؟؟پ نه پ نیروی گرانشی
زمینه داره کم کم از تو شرت بچه تو ازاد میشه کسی شک نکنه

 

 

 

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد